Mot bättre vetande... matförgiftad...

God morgon!
 
Eller ja...
Så särskilt GOD är den faktiskt inte och varning:
Detta blir ett skitjobbigt inlägg.
 
Dagen gick helt enligt planering igår, var hos Chifen, gick hem och kvistade förbi bästisen Syster J och lämnade Lilla B´s presentklänning.
Vidare hem och svängde ihop en ny brudklänning i storlek 42.

Och så blev jag hungrig...
 
Hade en fiskgryta som var fyra dagar gammal som stod i kylen.
Nästan ingen fisk kavr men några räkor och grönsaker.
Skulle jag våga ta det sista och pimpa på med lite ny fisk?
 
Alltså MOT BÄTTRE VETANDE så tyckte jag efter att ha smakat på den så smakade den helt OK, men alltså ja...
Mot bättre vetande alltså.
 
Fixar till lite extra fisk och slänger i och börjar äta, halvvägs in tycker jag dock inte att det smakar så bra.
Slutar äta, sticker iväg till en vän.
 
Vi snackar.
Min mage börjar efter ett tag mullra och bullra.
Det börjar köra och sedan blir det bara akut och jag som aldrig går på andras toaletter och gör "Nr. 2" måste kasta mig in på vännens.

Hurray.
 
Klarade mig en liten stund till och när jag sedan gick hemåt var jag tvungen att halvspringa och sedan spenderades resten av kvällen och halva natten med att springa på toa och "inte må så bra".
 
Vaknade tre gånger under resterande natten av sambons snarkningar och då gick magen igång igen naturligtvis.
Jag både känner mig och ser ut som ett vrak idag. 

Skulle till ateljén idag men måste TYVÄRR stanna hemma och får jobba här där jag har nära till min egen toa.

Hur fan kan man vara SÅ DUM, jag bara undrar liksom?
Hur fan kan man vara så dum.

Ja, jag har tagit tablett redan igår med "stoppande effekt" och det har väl hjälpt lite men inte helt, tog nytt piller idag...
Hoppas det hjälper, imorgon vill jag verkligen till jobbet, jag har längtat som fan!

Nåväl, nu är det som det är och jag får vackert stanna hemma.
Vi ses senare idag, rapport om tillståndet är bättre då, håll tummarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0