Halt, halt...

 
Goder kväller!
 
Vad har jag gjort idag då?
Ja vad tror ni...
 
 
 

Playan aber naturlisch.
Sol och bad och så slog jag i tån i en unges jävla sparkcykel!
Toppen.
 
Var jättekissnödig, sprang från stranden in mot toan vid poolen och ser inte att en unge bara slängt sin sparkcykel i öppningen och TJONG in med osyddade tår i en metallcykel.
Det gjorde ont.
Och ondare fick jag ju längre dagen gick.
Halt, halt.
 
Precis vad jag behövde när jag skulle ut och gå en riktig lång långpromenad, helt omöjligt, kunde inte få in foten i gympaskorna.
TOPPEN.
Just nu hatar jag barn som slänger leksaker livsfarliga till höger och vänster, jag är lång, jag ser inte ner till marken.
 
Nåväl, väl hemma drog jag fram en urgammal klänning som jag hade tänkt ha som strandklänning men aldrig gillat pga att den har dubbla klänningar.
Idag fick jag bara för mig att dra fram den...


 
... sydde förstärkningar...
 
 

... började klippa loss underklänningen och så får man stå ut med lite fransigt på undersidan, det syns ju ändå inte på framsidan...
 
 
... och fodret kan ju användas till något annat...
 

... och vips..
 
 
... så har man en nygammal klänning som är mycket smidigare och skönare att ha på sig!
 
Jaha ja, det var min dag, nu skall jag se på tv och mysa, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0