När blev man kärring?

När inträffar det och varför?
Igår, jag såg ett mönster på en mönstersida här på fejan och mina ögon drog direkt till dom rosa trosorna med följande tanke:

"Åååh vilka bekväma trosor, hög midja och och det täcker häcken."

 

 

När min mor i samma ålder för typ 25 år sedan uttryckte samma åsikter fick hon HÅN från mig för det.
Det var kärringåsikter, kärringkläder och kärring överlag.
Så upptäcker man helt plötsligt att man själv står där med kärringåsikter och tycker att "det är skönt med kläder som går upp över magen" och "bekvämt ska det vara" oavsett om det är skor, kläder, badkläder eller underkläder.


När blev man sån?
Hur smög det sig på en, hur hamnade jag där?
Läskigt.
Nåväl, jag köpte mönstret och känner att den rosa modellen är grejen för kärringen på Southway.

Nu skall jag göra ärenden och sedan blir det sol och bad.

 

 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du fick en skön dag. På Björkis kanske?
Kram, Ingrid

Svar: Tack det fick jag Ingrid och ja SJÄLVKLART blev det Björkis ;DHoppas du också fick en härlig dag i solen.
Kram Madde
Stickqvickan

2016-07-02 @ 16:18:08
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0