Sjukt stolt unge...

God morgon!

Vilka dygn det varit.

I förrgårkvälls blev det utgång efter sömnad och eftermiddagsbad...
 

Jag och kussen försökte ta selfies, blev inte bra.
Jag ser ju ut som ett levande lik brevid henne trots dålig bildkvalitet och jag är ju BRUN!
Fel ljus, jag hävdar FEL LJUS!
 
 
 

Jag skulle gå hem tidigt hade jag bestämt mig för.
Jag skulle ju upp och vara barnvakt på morgonen samt sy.

Så blev det nu inte.
Klockan 00.40 var jag hemma...
 
 
Jaja, är det sommar så är det.

Upp på morgonen, Lilla Sunshine kom vid halv åtta, det blev jobb, sömnad och framemot eftermiddagen när det slutat regna åkte jag, sonen, Lilla S och morsan till ett helt folktomt Björkis.  
Det var magiskt.
 
Sol, bad och vila i några timmar...
 
 
 
... tills vi åkte hem och beställde pizza och tryckte i oss.

Var så himla glad att tonåringen dessutom var med det är ju väääääldigt sällsynt att han har lust med sånt, det blev verkligen en jättemysig eftermiddag och "picture perfect" enligt mig.
 
Sedan blev det sömnad igen och Lilla Sunshine sydde faktiskt sitt första syprojekt HELT SJÄLV!
Det jag hjälpte henne med var att skära ut vimplarna samt nåla fast dom på lagom avstånd på själva bandet, sedan gick resten av sig själv enbart med instruktioner från mig...
 
 
Ungen var ju sjukt stolt när hon var klar.
 
Jag var sjukt stolt.
Övning ger färdighet och ja...
Resultatet blev jättebra!
Nu skall det hängas upp på henne rum.
 
Så blev det tecknad film sent, sent i sängen och så fick jag väcka sjusovarna vid 08 imorse...
 
 
Dags för SÖMNAD, ses ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0