Typ sov...

Go´kväller!

Vad jag har fösökt finna orken att sätta mig ner och skriva i två dagar.
Den finns inte.

Igår var ju dagen efter Björkisfesten, det blev stranden på dagen och sedan långpromenad med hunden och sedan sängen i nio timmar.
Idag blev det en sväng till jobbet, syjobb på förmiddagen, en paus till stranden där jag typ sov och lyssnade på bok, sa knappt halv sju till släkten.

Sedan hem och sy på klänning igen och på det en långpromenad med Milou som egentligen skulle vara bara runt muren men jag glömde bort mig själv och drog körr´gårn tur och retur.
Mat.
Dusch och nu dödstrött.
Ja, men imorgon är jag pigg igen det vet jag och då måste jag omarbeta klänningen såg jag ikväll, SUCK, men det fixar jag nog fort.

Har inte laddat upp några bilden från festen ännu i datorn men Idolen fick sin fluga och den ville han ha på sig direkt...

 
Blev ju superfräsigt ihop med kläderna han hade valt för festkvällen.

Dessutom när jag la upp denna bilden på Idolen med flugan på Instagram och Facebook så fick jag raskt en ny beställning på en fluga i ROLIGT tyg av en vän på Fejan.
 
 
Ska bli såååå kul, jag skall sätta fart snarast.
 
Tror baske mig att jag skall starta en "Flugsida" på Fejan, en liten flugshop faktiskt, varför inte?
Nu sängen, imorgon kommer bilder från festen och ett litet festrepotage.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0