Efter Hell-week & Glad midsommar!

Kom precis ut i köket:
Lukten är lite bättre än igår, det går framåt iallafall.
 
Så är det midsommar.
Men efter denna HELL-WEEK så kommer vi bara åka ut och bada och sola för ingen av oss orkar ett skit här.
Jag är så trött så jag nästan....
Smäller av.
 
Lägg då till att inte bara mitt huvud fick sig en kyss igår utan även nacken, jag har så ont i skallen och nacken att jag nästan...
Smäller av.
 
Eftersom det nu är som det är och dessutom är smällhett ute så blir det som en helt vanlig lördag eller söndag för oss.
Det får bli nya tag nästa år, denna midsommar skiter vi helt enkelt i.
 
Men det POSITIVA är då att jag hade fått mail och:
 
 

Jag kom in!!!!
Dvs jag blir kvar hos min chef men kan fortsätta lära mig.
Hörde jag ett AMEN och HALLELUJA på det?

Bra avslut på Hell-week, nu skall jag fixa till lite här innan vi drar, vi ses och ha en glad midsommar alla laxar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0