I skrevet...

Go´kväll!
 
Om jag lever?
Jo´rå, det gör jag bestämt, inga fler olyckor har inträffat men imorgon är ju en annan dag så det finns väl nya chanser då.

Idag kom det in en kille och ville ha en lagning i skrevet på sina jeans.
Kan bara konstatera att 99.9 % av alla kill-mans-lagningar handlar om hål i skrevet, tjejer får hål i baken  men män som sagt i skrevet.

Vad det beror på?
Ja inte vet jag men jag har mina MISSTANKAR.
 
Kunden:
Hej!
Jo, jag har ett par jeans här, det har liksom gått hål i skrevet...

Jag:
Jaha ja, en skrevlagning, det är vi proffs på här (skriv, skriv).

Kunden:
Mhm...

Jag:
Jaaaa, det är våran specialitet här det!

Kunden, stackars pojkvasker:
Eh-hehehe-jaha... he-he...
 
Chefens dotter som var där höll på att avlida.
Hur PINSAM får man lov att bli?

Ja, men är man proffs på skrevlagningar så är man, det kan ju inte jag hjälpa eller hur?

Stackars sork, råka ut för mig bakom disken med en käft som inte går att hejda ibland och med en humor som liknar...
En mans.
 
Dags att sova, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0