Midsommardagen...

Min dag igår i lite bilder.

Björkis baby Björkis 34 grader i luften och 25 i havet.
Stranden var packad med folk och det blev måååååånga bad kan jag meddela...
 
 
 
Rivierans lilla glamourtant satt under hatt och pustade...
 
 
Vi lämnade Björkis vid halv sex, var så hett och trots att jag precis badat så rann det svett om mig när jag skulle packa ihop mina grejer.
Jag fick dra in allt i skuggan och packa ihop där.

Väl hemma så tog jag och gubben en snabbdusch, gick ner på Joda för att äta kvällsmat och SATT INNE för det var så hett ute att det var omänskligt hett, det stekte ute.
Tog varsinn alkoholfri drink innan hemgång och gubben skulle ut och jobba...
 
 

Insåg att jag nu ser ut som "Tant Läderväska" igen när jag gick hem...
 
 
Det vore väl FAN om jag inte vann 2016´s Stolstolle buckla, jag är ju kolsvart.

Snart stranden, kokhett ute idag igen men först måste jag skriva mail.
Ses ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0