Båtringad tröja klar och min torsdag...

Först stack jag iväg med Chifen och tränade idag, åkte och hämtade en sytidning, handlade mat, sydde klart den båtringade tröjan...
 
 
 
 
 
 
 
Blev ju faktiskt kalasbra och det kommer bli flera!
 
Dock:
Inte lätt att fota vitt.

Mina små djur och jag idag...


 
 
 


Milou och hennes nya bästis "Panda"...
 


Lika barn leka bäst.
 
Sedan gick jag ut i solen med min sytidning och kaffe och SOLADE...
 
 
 
... och lyssnade på ljudbok i två timmar!

Gick in och lagade mat till mig och sonen...
 
 
... och på det såg vi "Top Gear" ihop.

Ja...

Verkligen INGET jag egentligen ville se men vad gör man inte för tonåringen som den goda mor man är.
 
Nu ska jag se på en serie jag missat i påskas när jag hade annat trevlans för mig, "Det mest förbjudna" om Kerstin Thorwall.
Vi ses imorgon igen.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0