Fjärde gången gillt...

Köpte en ny matta till köket igår för noll och ingenting igår...
 
 
Den förra hade ju kaninen förstört när han fick diarré, även denna är i plast, då naffsar inte Leo sönder den och som sagt...
Den var billig! 
 
Nytt färgval till väskan...
 
 
.... och jag kanske slänger in den här milda gröna också...
 
 
Och den som letar HAR, jag har bara köpt till den milda rosa, alla dom andra färgerna hade jag hemma i mitt lilla garnlager.
 
Nu känner jag mig mer nöjd, ikväll börjar jag om på en ny väska, fjärde gången gillt! 
Dags att börja dagen, först skall jag till Chifen och sedan jobba på skjortan.
Vi ses ikväll, ha en bra dag alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0