Påskafton 2016...


Del 1:
Fika,sola och promenad vid Nymans Tofta...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Del 2:
Sy några sömmar på min taftkjol... 
 
 
Jojo, det tar sig!

Del 3:
Duscha och sedan vidare ner på Munken och äta middag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Del 4:
Efterfest på Wisby Hotel i De Bergska-sviten, kolla in spiraltrappan bakom mig i spegelbilden upp till festvåningen/ salongen...
 
 
Herregud...
Ja, vilken påskafton.

Den innehöll sol, umgänge, promenad, tjafs, middag och en massa GODA SKRATT, jisses vad man får träna sina magmuskler (som man inte har) med sin släkt.
Man har ju verkligen INTE tråkigt om jag säger så.

Det var ärligt talat trögt att komma upp imorse för jag är så trött, men nu skall jag samla ihop mig själv och gå ut och gå med Milou i solen och sedan sätta mig och sola i trädgården.
Syjobba en liten stund skall jag också göra lite senare.

P.s.

Det kommer lite mer info om påskafton senare i textform men nu måste jag ut.
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0