Det kan väl ändå inte stämma...

Go´kväll!

Man vågar ju knappt skriva det:

Nu har jag varit ganska pigg i tre hela dagar, nu känns faktiskt bättre och bättre dag för dag.
 
Full fart här idag, uppe med tuppen, fick gå ner till jobbet för att hämta syläxa och kunde bara ta med hem ett jobb.
Lite irriterande men ingen cykel... ja här längs Visbys E4 så har dom inte plogat förrens efter TVÅ DYGN med snöande, dvs nu till kvällen idag.
Det var ju fan vallar av bilspår i vägen och trottoaren ska vi inte snacka om.

Tillbaka till ämnet, jag kan ju inte bära tungt som vi redan vet och ingen cykel = inte så mycket med hem men jag har iallafall gjort ett skjortmönster, ett par jeans och ett blixtlås och skjortan tog bra mycket tid att göra faktiskt.
Eller jag har inte gjort ett eget mönster, nu skall jag inte få tokhybris eller ljuga här men jag har tagit två mönster och kombinerat till ett.
Kommer nog bli bra, beställaren skall ha en rutig skjorta.
 
Valet i USA rasar på tv just nu med orkanstyrka.
Jag bara ber till gud att Clinton vinner, jag tror inte jag vill veta hur världen kommer må om Trump vinner, jag tror det kommer gå käpprätt åt pipsvängen.
Det är jag nog inte ensam om, en riktig rysare.

Hillary 48.4 %
Trump 48.3 %
... i detta nu.
 
 
Eh... DET KAN VÄL ÄNDÅ INTE STÄMMA?
Nu går jag och lägger mig, jag får nästan ont i magen.
 
 
 Usch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0