Ett skämt...

 
 
Det här är faktiskt ett riktigt jävla SKÄMT just nu.
 
Igår:
Pigg som en mört.
Idag:
Pigg TILL ATT BÖRJA MED.

Sydde om en blus.
Drog till apoteket, jobbet för att lämna blusen samt handlade mat till mig och sonen inför kvällens middag.
Allt detta tog ca 45 min, alltså från apoteket.

Vid 11 hoppade jag i hundkläder och drog T-&-R Snäck i det underbara vädret...
 
 
 
... kommer hem och när jag duschat börjar jag få ont i halsen igen.
Lagar en snabb middag och hänger med sonen och sedan är det "Tack och go´natt" igen.

Alvedon (börjar fan bli ett missbruk snart alltså) och det är nästan så jag börjar grina, har feber.
VA FAN!?
Jag som hade förhoppningen om att "nu har det vänt", glad som en lärka, bla, bla, bla.
Jag kände verkligen att både jag och hundfan behövde frisk luft i lungorna och lite sol i fejset, men nej, enligt min kropp behövde vi det tydligen inte.

Snoren rinner, halsen river, den lilla febern bränner på, jag sitter uppe i soffan på piv kiv för jag tänker banne mig inte ligga i sängen och mossa ikväll igen.

Nu får ni verkligen ursäkta men FY FAN, fy fan!!!!
Okej, det är inte måndag ännu men jag har verkligen en fullspäckad vecka nästa vecka som kanske dessutom innefattar en Stockholmsdag med skolan om den är obligatorisk.
Jag orkar inte.
Nä.
Sorry, nu blev det gnällblogg igen.

 
Så kom sonen hit, vi har tittat på tyger och detta har tonåringen valt...
 
 
Det ska vara "Mojo-stuk" fast NATURLIGTVIS blir det ÖsterholmClothing, figursytt och så var även ordern:
Glöm inte att rulla upp och sy fast ärmarna också.

Ja, det ska tydligen vara så.
CHECK på den.

Nä nu skall jag så skriva mail till chefen med syjobb.
Bäst att få det ur världen så jag kan sy ett kundplagg imorgon och beta av lite.
För om vi ska se till statistiken så kommer jag ju vara PIGG imorgon igen då...
Eller hur!?????
Det är nog fan bäst det annars jävlar.
Vi ses då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0