Lördag...

Vilken dag.
 
Jag är så himla nöjd med att vi har putsat fönstrar så det gnistrar fint igen, städat av lite och så har jag jobbat med det jag egentligen skulle göra på måndag efter skola/lektioner, syjobb men då har jag det gjort och kan vara ledig och ta det lugnt istället.

Alltså jag kände att det var lika bra, jag höll ju ändå på med "hemmajobbet" ihop med sambon, då kunde jag lika så gott göra syjobbet samtidigt.
Nu är jag fri.
 
Så åkte adventspyntet ner från vinden också men åker inte upp förens imorgonbitti, adventsstaken är dock klar med ljus isatta samt...
 
 
... ett av mina två änglaspel snurrar nu på öppna spisen.

Milou låg i knät förut...
 
 
 ... och jag har spisat pepparkakor med smör och ost till "SMB" så jag nästan fått ont i magen.

BÄST ikväll var Magnus Carlssons version av "Det brinner i bröstet", jag fick gåshud.
Bra dag, nu ska jag sprätta isär en klänning och sedan krypa till kojs, vi ses imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0