Med lite hjälp av sonen...

Sol.
Jag och Milou ville INTE CHANSA och få molningt senare på förmiddagen så vi knatade iväg vid 09-tiden idag... 
 
 
 
 
Ljuvligt.

Sedan fick vi ett ryck (eller JAG fick naturligtvis) här hemma och sonen fick hjälpa mig att byta tyg på två stolar som stört mig mycket länge.

Tyget är egentligen för tunt för att ha på stolar men jag hade inte tillräckligt av det jag hade tänkt så jag fick ta det som passade bäst in i klipp/sy/data/hall-rummet och det fick bli shabby chic-stilen som ändå är lite jag...
 

Det går så fort att klä om stolarna, vi gör om det när detta inte håller så länge.
 
Han drog ur stift och tyg och jag strök tyget, skar ut och höll när han sköt fast med häftpistolen igen och det blev ju jättefint...
 
 
 
 
 Jag blev nöjd och sonen och jag highfivade, det var ett gott sammarbete!
 
Nu ska jag nog göra den där katt-tischan, måste ju pyssla medans jag har ångan uppe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0