Men GOD JUL gumman...

Sonens tyger till beställda t-shirtar hämtades igår...
 
 
Jag tror faktiskt han kommer bli jättenöjd, dessutom var det bättre kvalitet än jag förväntat mig.
Skall tvätta dom idag och sedan svänga ihop en imorgon så kan han prova så får vi se om han blir nöjd.
Bra julklappar till tonåringen som han valt själv och så slipper jag springa på stan och shoppa.

Själv har jag gett mig en tidig och SVINDYR julklapp...
 
 
När jag såg det här mönstret tänkte jag bara:
Madde-klänning samt GOD JUL till dig själv, GOD JUL gumman!

Nu mina vänner skall jag börja förbereda inför våran fönsterputsning, imorgom är det första advent och då vill jag gärna kunna se ut och vädret är optmalt idag faktiskt.
Halvsolmoln och ingen vind.
Vi ses ikväll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0