När man mitt i natten går upp och syr...

 
Kom hem från jobbet efter ytterligare en TOPPENDAG!
Klippte ut linning samt hällor till herrbyxan, sydde på linning och hade avprovning med kund.
Satt som EN SMÄCK.

Fållning och hake i midjan ska på idag, hällor får jag sy på måndag för det måste jag sy på min covermaskin hemma.

Så kom jag hem, ändå energi men satte mig lydigt och såg på tv.
La mig vid 21.30 MEN vid 23 fick jag för mig att jag behöver ett par långkalsoner eftersom jag fryser så in i...

Sagt och gjort, upp steg jag och satte igång...
 
 
 
 
 
Efter denna gamla favoritförlagan i modellen....
 
 
Nu skall jag ta och piffa och dra till jobbet.
KLÄ PÅ MIG ska jag väl också göra, man gråter ju nästan när man måste gå och se ut så här och känna sig som en dagisunge med 300 kg kläder varje gång man går ut...
 
 
Hatar snö... just saying....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0