"Snap" sa det...

 
 
God morgon!
 
 
Det här kolmörkret man möts av varje morgon alltså MEN jag tror att om 29 eller 28 dagar vänder det igen för det såg jag att en vän skrev på facebook.
Hon har koll, ja, då går vi MOT LJUSET igen kära vänner.

Längtar. 

Från hundpromenaden igår, vi var typ helt själva när vi trampade ut mot Snäck vid 14...
 
 
... och när jag skulle bada hunden vid hemkomst och ska ta det i stenkaret i källaren...
SNAP!
 
Jaha, och där gick tants rygg igen, heja ischisarnerven.
Tjohoo.
 
Jag måste börja träna mina inre magmuskler igen för att stärka ryggen eftersom jag inte kan träna på annat sätt, jag måste erkänna att varje gång jag blir bra i ryggen efter träning så lägger jag av.
Ja, och sedan är vi HÄR igen bara för att jag lägger av, böja sig i djupt kar och snappidisnapp.
Jag blir sååååååååååååååå förbannad på mig själv.
 
Ja, det blir att hålla sig i rörelse idag, inte frysa, inte stelna till och böja på knän och inte rygg idag när jag ska jobba.

Läxan igår:
Jag har faktiskt påbörjat ett mönster till detta...
 
 
... sytt på både byxor samt en kjollinning för hand och sedan skulle jag sy om ett par jeans i baken.

Jag får fortsätta nu för jag körde fast, urdåligt tyg (tunt låtsas-jeanstyg) och dåligt tilltagen sömnsmån där jag ska fasa ut tyget i en söm.
Jag har en 1/2 cm om inte mindre tillgodo och man ska ha minst EN.
Nu dusch, sedan får jag klura, stryka samt svära vidare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0