En riktig energitjuv...

God eftermiddag!

Idag brinner jag upp bokstavligen, är illröd och kokar inonbords...

 
Jag går på alvedon IGEN, har ont i hela kroppen MEN har precis pluggat klart min tredje lektion i "Ekonomi och Juridik".
 
 
Jag måste återigen säga att jag blir förvånad över mitt intresse i ämnet.
Jag tycker det är så kul, JÄTTEKUL, SUPERDUPERKUL.
 
Jag har suttit sedan klockan halv nio och sett lektioner samt jobbat vidare på min affärsplan och jag tycker det är så himla roligt.
Jag har tjatat om detta i varje inlägg efter mina lektioner men jag blir lika förvånad varje gång, jag gör det med glädje och det känns spännande och kul.
Så konstigt.
Så inte jag.

Nu måste jag ovanpå detta fixa med två plagg och sedan är jag färdig för idag.
Kommer iofs ta tid, har knappt ork men jag måste.

Igår gick jag med Milou, vi hade tur, slapp regnet.
Mådde skit i kroppen när jag kom hem.
Sydde ÄNDÅ för jag var så jävla uttråkad, dumt, mår ju ännu värre idag.
Nåja, man är väl kvinna.

Igår sprättade jag även isär min favorit-t-shirt från HM...
 
 
... och gjorde ett prov.

Blev INTE bra, det var tur att jag inte körde på katt-tyget direkt som jag tänkt från början.
Får fixa till mönstret när jag mår lite bättre, orkar inte nu trots att jag vill ha en katt-tischa, jag blir galen.
Tillsvidare så får jag nu leva UTAN favoriten för den ligger i bitar, dumt, jag skulle gjort detta när jag mår bra.

Det andra provet/mönstret blir det alltså inte, jag tyckte den blev för naken runt halsen i modellen, jag vill ha min t-shirt mer "tillknäppt" uppåt.

Dags att jobba så jag blir klar för idag, be till gud att jag mår bättre imorgon för detta tar verkligen musten ur mig att vara så hängig.
Antingen blir man sjuk eller så får detta lägga av nu, en riktig energitjuv har belägrat min kropp och det gör mig skitirriterad.

Kanske att det kommer lite bilder sen... fortsättning följer...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0