Enligt önskemål...

 
Snoren rinner och jag har betongkeps.
Jag får se om jag orkar hela dagen idag.
Känns som om jag brinner upp.
Alltså ORKA, som tonåringen skulle ha sagt, bryt ut ordentligt förkylning, bryt ut.
Jag försöker samla ihop mig för en dusch men det går sisådär.
 
Tycker ändå att det har gått bra när jag jobbat halva dagar i två dagar, men idag är det under all kritik, jag är sååååå seg att en seg gammal ostbåge kan inte ens vara så här seg.

Igår sydde jag hörn på duk och TYVÄRR lyckades jag radera dom riktiga bildena...
 
 
 
... men det blev bra iallafall, perfekta hörn.

Dock:
Den som lämnat in duken hade fållat den själv och den skulle sys som den var fållad.
På sina ställen var fållen 2.5 cm, andra 3 cm och på ytterligare ställen 3.5.

Ja...
Duk sydd enligt önskemål och fållning men alltså...
Ja, ni fattar.
 
Nu ska jag samla ihop mig till en dusch och så får vi se hur länge jag orkar idag.
Alvedon, check.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0