Idag blir det pyssellördag...

 
 God morgon!
 
Idag känner jag väl lite så här...
 
... alltså var jag tvungen att leka lite med mobilen och sätta känslan på pränt! 
 
Annars är jag på väldigt gott humör ska tilläggas.
Eller jag hade förväntat mig att regnet skulle komma senare och jag och Milou skulle hinna ut och röra på oss.
Regnet skulle komma vid 12-tiden, jag hade kunnat gå med på vid 11-tiden och Milou och jag hade hunnit gå ut och gå vid 9-tiden.

Nu kom regnet halv nio.
 
Nåja, vi får väl slänga oss ut mellan skurarna.
 
BRA är iallafall att jag slängde mig till Åhlens efter jag lämnade jobbet vid halv sju och hann in och köpa detta tyget...
 
 
... för en billig penning!
 
Jag ska på min lediga dag testsy...
 
 
 
 
... denna väskan.
 
Ser kanske ganska liten ut men om ni jämför när jag har fötterna med på denna bilden...
 
 
... så ser ni att den är rätt rejäl!
(Jag har storlek 41 i skor upplysningsvis)
 
Ja, det kommer bli ett prov av denna, ska fundera på om jag ska förminska den lite och om jag verkligen ska ha så mycket insnitt på väskan.
Förutom detta ska jag göra lite jobb samt sy på kjolen jag håller på med, KANSKE även omlottklänningen.
 
Fortsättning följer, tror jag och Milou försöker ta oss ut lite nu ändå beroende på om det vräker ner ute eller inte.
Vi ses ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0