När jag blev ett sexpervo på Facebook...

Här har det varit ETT HEMSKT dygn minst sagt, nu har väl magen lugnat ner sig någelunda men alltså...
HERREGUD!!!!
 
Igårkvälls:
Jag sitter vid datorn, har Facebook på men är inne på en mönstersida på nätet så ett annat fönster är öppet.
PLING, hör jag och flyttar över till FB, har fått meddelande från en vän.

Jag som LÄRT MIG att man ALDRIG ska klicka på länkar som man får vare sig på mailen eller på facebook är väl lite FÖR snabb med musen, den är som sambon uttryckte det:
"Lite lätt på foten", dvs den är sjukt lätt att RÅKA dubbelklicka med för den är så... lös... eller lätt på foten då.

VROOOOM, säger det och helt plötsligt börjar vänners messenger ploppa upp på skärmen och datorn...
SKICKAR SEXFILMER till ALLA MINA VÄNNER!!!!!!
 
Grejen är att först fattar jag inte vad som händer tills en av sambons vänner skriver:
Du har virus, skickar sexfilmer till alla, du måste gå ut med en varning så ingen öppnar sina länkar!

WTF????

Jag får panik, skriver genast ett offentligt meddelande på Fejan om vad som hänt och i samma veva ser jag att han som skickat (utan att veta det själv) till mig går ut med en varning om att har sprider virus.
Folk börjar skriva både på messenger och på mobilen om "Va fan jag håller på med, varför skickar du porr till mig???"

... och många arga utropstecken, medans andra fattat att det är virus.

Jag bara...
 
 
... va fan skall jag göra?????
 
Ringde sambon i panik, han fick försöka via mobilen och jag försökte med allt.
Vi fick rådet att byta lösen och det verkade funka ett tag, men så började jag radera alla länkar till alla hundratal männinkor man har där och sedan satte det igång igen.
Jag blev helt förstörd.

Fick byta lösenord igen, logga ut och sedan gå och lägga mig, somnade med mycket om och men och magen var i totalt uppror.
Vaknar på morgonen och jag har skickat sexmeddelanden igen.
KUL JUL!
(eller inte)
 
Upp med sambon på morgonen och så fick han köra virusprogram både i datorn och på fejan och TILLSLUT fick vi bort skiten.

Då var klockan 09.00 och jag satte igång att jobba med världens magont, var såååååå tacksam att jag inte skulle till någon ateljé utan bara kunde vara hemma och jobba med Thorsten Flink i öronen och höra hur han förnedrade sig med att skita ner sig i sängen medans han var hög på morfin.

Ja, man får vara glad att man "bara" skickat sexfilmer till sina vänner på Facebook då, tänkte jag, det finns ju alltid dom som har det värre.
Sen har jag jobbat och jobbat samt varit en sväng till jobbet för att hämta lite extra foder till en kjol.
Inga fler sexfilmer har skickats och jag fick fyndiga kommentarer från vänner (företrädesevis manliga) som undrade om det var egna filmer...
HÖHÖHÖ, jättekul, jo eller hur.

Nu skall jag faktiskt fortsätta jobba och hoppas att detta aldrig händer igen, det var ta mig fan det värsta jag varit med om.
Vi ses imorgon.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha men nej va pinsamt o möta folk efter det även fast det inte var du som skickade egentligen :o

Svar: Nej det var ju inte jag Angelica men fy fan vad hemskt det kändes, höll ju på att skämmas ihjäl... :S
Stickqvickan och Sytoken

2016-10-03 @ 21:29:58
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0