Ville ha den korallröda...

Ska man vara tjatig så ska man:
Finbilder på klänningen i dagsljus...
 
 
 
 
Igår så var jag ganska risig om sanningen ska fram.
Det blev hundpromenad och sedan mest fokus på att göra en mysig söndagsmiddag med sonen.
Jag fick gå på alvedon och satt mest i soffan eller var i köket, med andra ord en mycket tråkig dag eftersom jag hade noll ork.
 
Det blev iallafall en lyxig efterrätt...
 
 "Pappas" efterrätt, äpplen i ugn.

Själv har jag snott åt mig av mig själv...
 
 
... en korallröd sjal nu till hösten.

Den turkosa är tingad av en vän och när jag då hittade den korallröda som inte finns kvar i garnsortimentet längre så... ja va fan... det är ju jag som gjort den så jag bestämmer själv eller hur...?
Man kan säga att jag snor från mig själv.

 
Suttit och pluggat "Yrkeshistoria" och slitit mitt hår.
Inte för att det var svårt denna gången utan för att systemet hänger sig KONSTANT på våran skolplattform.
Jag får dåra.

Nu har jag iallafall tittat på film samt gjort uppgift nummer tre:
Facktermer.
Nu ska jag ut och gå med Milou och sedan skall jag SY, har nog fan lite feber alltså för snoren rinner och jag brinner.
Se där, ett rimm också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0