Att göra slag...

Fick i den inflyttade/förminskade axeln igår...
 
 
 
Blev perfekt.
 
Läxa igår:
Att göra slag på byxben, ja ibland kan det ta tid innan olika sorter av lärdom kommer in i ateljén och nu hade det kommit in så det fick jag pula med igår...
 
 
 
 
 
Egentligen skulle dom handfållas, men chefen sa att "du kan sy en söm på maskinen också för det täcks av slaget.
Sagt och gjort, det gjorde jag.

Sedan blev det jobb och så kom Lilla Sunshine på besök så hon fick roa sig bäst hon kunde medans jag jobbade, gick kalas...
 
 
Runt "Idol-tid" startades nästa jobb upp...

 
 
Sedan stupade jag i säng...
 
 
 ZzZzzZzZzzzZzZZZzzzZzz...
 
Nu ska jag jobba, sedan ateljén, KANSKE jag hinner med en solgädda på balkongen också.
Herregud, sommaren bara fortsätter och fortsätter och fortsätter.
Vi ses!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0