Det är hål igen...

God morgon!
Tog en liten sovmorgon idag och det var såååååå skönt.
Har sovit så dåligt i minst två veckor pga snarkande gubbe som dragits med en dunderförkylning och min dåliga nacke.

Nu har sambon blivit snuvfri och nacken har FAKTISKT lugnat ner sig, fick vila halva tisdagen och det gjorde nog lite susen faktiskt.
Jag gjorde bara jobb och hade ingen läxa, hade inte funkat ändå för armen domnade bort av smärta så fort jag satte mig och slutade jobba.
Nåväl, det verkar ha vänt nu.
 
Vet ni vad jag gjorde igår?
Jo, jag gjorde detta...
 
 
... hål i örat.

Dvs jag HAR ju redan hål i örat men för tre år sedan upptäckte jag att det vänstra växt igen på bara ett halvår.

Igår kände jag så att nu vill jag kunna ha öronhängen igen, sagt och gjort:
Kokade mammas gamla läkringar i guld, fram med stor patchworknål och brände av, spritade öra, tvättade händer och spritade och sedan satte jag mig och tryckte igenom nålen.
Fort i med läkringen och nu får det läka ihop igen.
 
Idag har jag lite ont, men inget är rött och jag har tvättat av med sprit.
Nu skall jag sätta mig i solen och läsa tidningen en stund innan jobbet, vi ses ikväll och då skall jag visa mina nya projekt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0