Jag har hittat en modell...

God kväll!
 
Nu har man blivit så bortskämd att ha sol varje dag att man blir ju förvånad att det är molnigt två dagar i rad.
Och lite sur.
Känner mig inte redo för höst, det gör jag typ aldrig FAST det har ju varit varmt idag iallafall trots regn och storm.
 
Så har jag äntligen skickat iväg min veckorapport för "Vecka 38" till skolan.
Jag valde att vara ärlig och i korthet skriva om skrivandet samt värken.
Må det bära eller brista.
Jag kan ju dock inte sitta timme ut och timme in och skriva, jag måste röra på mig.
Lätt nervös men så är det, jag hade ju inget nytt att rapportera eftersom jag inte kunde göra något pga värken.
Jag kunde inte tänka.

Hann inte mer än blinka så ringde mobilen, det var rektorn och sedan hade vi ett samtal på 40 minuter.
Det slutade bra, jag har fått förklara lite och det kändes mycket bättre.
Jag måste sänka mina krav på mig själv med teorin.
Fortsättning följer.

Inom mig ligger så detta och gror...
 
 
... kan inte sluta tänka på en sådan där "plock-ihop-klänning".

Jag har hittat en modell som inte är exakt samma modell MEN jag blev sugen på att göra i "plock-ihop"...
 
 
Jag ska suga på den karamellen för jag har hittat JÄTTEFINA spillyger på jobbet.
Jag ska nog byta mig till lite tyg mot tjänster, jo det ska jag nog till 100 % göra, fortsättning följer även i detta ärendet.

Sambon sitter och väntar på datorn, jag måste sluta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0