Lösning...

Vaknar upp till en mycket gosig hund och hennes "lilla" kompis...
 
 
Åh fy fan.

Jag flög upp, drog med hunden och ut med fästingen.
TÄNK om lilla polaren ramlat av i sängen, uääh.
 
Så till igår...
 
Jag hade fått en kasse jobb samt läxa.
Planen var:
Göra läxa sedan jobb.
Planen blev:
Gjorde jobb och filurade på läxan vääääääldigt länge (närmare bestämt fyra och en halv timme mellan jobbandet.
 
Sedan gav jag upp...
 
 
... och åt glass, maränger och chokladsås innan jag ringde chefen.

Alltså jag vill gärna kunna tänka ut HUR jag ska lösa läxan själv vilket numera alltid för det mesta funkar.
Men när jag i detta fallet, som var mycket enkelt egentligen körde fast på... 
 
 
 
En diff i ärmen istället för sidan, vilket i "skolboken" skulle vara tvärtom, sidan skulle sys in eftersom ärmhålet blev större.
 
Nu är det dock löst, jag fick dra i en liten rynktråd jag fick en liten guidning av chefen och sedan var jag hemma, skall sys ihop idag.... nu.
 
Vi ses.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0