Och jag som inte är ett dugg märkrädd...

 
Vilken dag.
Jag är helt slut.

Kastade mig hem från jobbet eftersom det blir mörkt så fort numera, ljust ända tills jag kom till körrgårn via galgberget och sedan...
 
 
... blev det fan-i-mig kolsvart...
 

... och jag som inte är ett DUGG MÖRKRÄDD!!!

Jag småsprang igenom skogen, stängde av ljudboken, lyssnade på varje prassel, kråkkrax, andetag och steg och andades ut när jag kom till St Görans ruin och bebyggelse igen...
 
 
Det luktade mat, tjära, parfym och ljummen luft när jag gick igenom stan och folk satt ute på uteserveringarna och folk som vandrade neråt när jag gick hemåt.
Magisk september med sommarvärme.
 
 
Nästa projekt som skall startas upp i helgen är en kjol...
 
 
 
... i lång modell med fickor i...
 
 
... i det rödblommiga till henne som jag fick alla fina afrikatyger av.
 
Sedan har jag bestämt mig för att göra mönster till en lång modell av stickad klänning...
 
 
Såg dom här på Pinterest och blev väldigt kär, måste ha och det kommer definitivt bli en i mitt nya favorittyg...
 
 
Nu skall jag krypa till kojs, vi ses imorgon igen.
Sov gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0