Fortsättning på Wallis-klänningen...

Sitter med hårtoning i håret dom sista självande minutrarna innan dusch och jobb,
det är DET SISTA jag behöver göra av en låååååååång jävla lista av saker som jag avverkade igår sedan är jag klar med "Veckans inköp och ToDo-list"!!!!

Jag hann även med att sy igår SÅKLART och det gjorde jag i snigelfart MEN fick det snyggt som tusan!
Hela framstycket ihopsytt....
 
 
 
Även bakstycket har fått dragkedja och är ihopsytt samt att klänningen är ihopsydd på ena sidan...
 
 
 
Dragkedjan blev PERFEKT isydd, "Jag kan sy i dragkedjor, jag är inte rädd..." ja, det ger mig inte längre ångest alls,
Armar och infodring blev också utskurna.

Sedan så ritade jag av ett mönster och skar ut som skall bli ett prov till en coctailklänning som är tänkt att se ut så här...
 
 
... och helt plötsligt var klockan halv sex, jag dammsög hela lägenheten, gick muren runt med hunden och sedan badade henne.

Vad jag gjorde på morgonen tänker jag inte ens dra men som sagt:
Jag fick ALLT gjort som skulle göras!

Sjukt nöjd men fan så trött jag var igår,
 
Dags att skölja ur håret, vi ses imorgon igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0