Gjorde lite för mycket...

Skar ut ett foder plus "holkade ur det" så jag kunde få i det blommiga tyget som infodring...
 
 
 
 
 
... sydde ihop hela fodret, fållade dessutom hela fodret samt sydde fast det i jackan och dragkedjan plus sydde på ärmmuddar på jackan och sedan fick jag lägga ner, det tog sina små timmar ändå TROTS att jag faktiskt har rutin på sånt här jobb vid det här laget.

Gjorde lite för mycket.
Borde ha vilat mer och då har jag ändå vilat sedan 16.
Den blir fin dock och kommer raskt kasta mig över nästa och den ska gå ännu snabbare.
Imorgon efter syläxan skall jag sy fast fodret i mudden nertill samt i mudden runt ärmen, såååå lite kvar egentligen men jag orkade bara inte göra det allra lilla sista idag.
 
Nu skall jag ta en skorpa och invänta "Homeland", imorgon är en nyar dag...
Sov gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0