VG igen...

Goder kväller!

Jaha ja...
Då har man skrivit uppgift mellan 08.00 15.00, sedan tog jag en dusch och vi åkte på kalas och firade ett födelsedagsbarn i några timmar och vid 19.50 satte jag mig och skrev det sista på uppgiften och 21.33 pip vart jag klar med den så jag kan fira påsklov från och med torsdag och några dagar framåt.
 
Planen blir imorgon att jag ska syjobba istället för syläxa eftersom vi har så mycket att göra på jobbet och måste bli klara med innan påsk men då är jag iallafall klar med det värsta idag.
Var egentligen inte så svårt med tanke på att det handlade om något jag redan har, en hemsida, men i mitt fall skall den göras om så då skrev jag i princip om hur jag vill ha den i framtiden och hur jag vill att den ska se ut, bara hoppas att jag lyckades förmedla det då.

På min senaste tenta som var en "Minitenta" tog jag full pott även på den, så nu har jag två små tentor i marknadsföring som gått bra...
 
 
... och följdaktligen två VG (det högsta betyget TJAT, TJAT återigen i vårat betygssystem) så nu ber jag  till gud att jag lyckats med ett VG till så jag får VG på hela denna lilla korta kursen.

Håll tummarna... HÅRT!
 
Igår var det för övrigt inte så mycket fart på tanten här.
Det vart en kortare hundpromenad och sedan bjöds det på kaffe och munkar i lä i solskenet i trädgården och så satt mamma och jag och solade ute till tre innan jag gick in, tog en dusch och sedan på med en ren pyjamas och kröp i säng redan 16.00.

Ja... jag var typ lite trött.
Men jag låg och såg på tv så jag sov iallafall inte.
 
 
Bra beslut för då somnade jag sedan tidigt vaknade jag pigg och rask imorse och kunde sätta igång med skrivandet idag.
 
Nu är jag också typ lite trött igen så jag skall gå och lägga mig, ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0