Fåröfararna...

Igårkvälls kom ett meddelande från Nybyggarna:
Vi ska till Fårö imorgon, ska´ru hänga på?

Eh... låt mig tänka efter om jag vill det...
Nä.
JOOOOOOO!
 
Alltså när man får ett sådant erbjudande är det väl självklart att man hänger på och 08.00 drog vi från stan järnet ut mot ett KNALLBLÅTT Fåröien...
 
 
... landade på Supersand runt halv tio...
 

Jag behöver väl inte säga att det blev en fullkomligt underbar dag?
Nej, det var magiskt, så där magiskt som bara Fårö är...
 
 
Vågor var det också, varma sköna vindar och blått, blått, blått ...
 
 
 
Fåröfararna tog en selfie vig Helgumannens fiskeläge och mannen i mitten är den suspekte Helgumannen som smyger runt mellan bodarna och halvviskar "Hallååååå"...
 
 
 
Vilken dag, ingen av oss fattade att den gått så sjukt fort när kvällen kom, man ville bara börja om eller trycka på pausknappen, det vill man alltid när man är på Fårö.
Nu sitter jag hemma i soffan och planerar när jag ska åka up nästa gång...
SNART måste det bli, mycket snart.
 
Dags att sova, har fått påsar under ögonen för att jag är så trött efter vilodagen på playan.
Vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0