Vilken tur....

God förmiddag!
 
Här vaknade jag klockan 07, första gången sedan jag tog semester vaknade jag min normala tid, har sovit som en stock och vaknade sååååå utvilad.
Blev tillfrågad att åka till "Så mycket Burgsvik" igår men jag sa nej, kul visst men med ansträngd ekonomi så får man sålla i trevligheterna PLUS att jag ville vila.
 
När jag såg vilka som varit där tänkte jag:
VILKEN TUR att jag inte gick, jag hade blivit grymt besviken om jag lagt pengar och sovtid på dom artisterna... faktiskt.
 
Nåväl, vad har hänt mer då?

Jo, efter besök och samtal med chifen igår blev det bestämt att jag tar en vecka till ledigt, allt som allt blir det fem veckor och detta är för att jag faktiskt behöver det.
Fyra veckor iår kändes nästan för litet och ska jag nu fixa nästa år så behövde jag mer ledigt.
Fråga kan man alltid och går det så går det.

Hade det nu INTE funnits möjlighet att få det så hade jag såklart gått och jobbat på måndag men nu har chefen ju haft en inhoppare istället för mig och hon är kvar nästa vecka så därför kunde jag ta ledigt.
Väldigt skönt, nu blir det ett större hål i plånboken men en piggare Madde iallafall.
 
Ha nu en bra dag, det ska jag nämligen ha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0