Wallis-klänningen har startat upp skolstarten...

Idag var det skolstart för mig!
Syläxdag och jag tog tag i min andra Wallis Simpson-klänning och sydde ihop livet framtill...
 
 
Sydde i dragkedjan bak, sidor, axlar och så var jag tillbaka till där jag provade den förra och fick domen:
Dina axlar är ojämna.


Då åkte ju hela den klänningen i sopen, nu har jag en ny och axlarna är ok till mina axlar.
 
Har även påbörjat en version till ärm MEN jag tror jag kommer vilja ha en annan version än den jag tänkt mig just idag.

Original-ärmen lär det inte bli för den gillar jag inte alls, jag får suga på den karamellen så får vi se, skiss på vad jag skulle vilja ha kommer imorgon.
Dags att hoppa i sängen, jag är dödstrött här.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0