Fick ett ryck...

God eftermiddag!

Vad har hänt här då sedan sist?

Inte mycket.
Jag har faktiskt bara vilat min julförkylning och gått korta hundpromenader med hunden.
Rätt skönt att varva ner ändå, det var behövligt även om jag inte trodde det från början, har fortfarande ont i kroppen samt halsen men det bara ligger där och mullar liksom, inget som blir värre.

Igårkvälls fick jag så ett ryck:
Jag vill sticka en poncho!
(att ha på jobbet och slänga på mig om jag börjar frysa)


Nu är ju inte min nacke så PEPP på stickning som bekant men jag tar något varv hit och något varv dit och det har faktiskt funkat.
 
 
Kommit dubbelt så långt som bilden, kör rätstickning rakt av så går det fort.
Ska variera storleken på stickorna så det blir ett mönster fast jag bara kör samma.
Det var mina dagar det, bara tv och umgänge med familjen.


Nu tillbaka till min stickning... och vila... laddar för nyår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0