Stolt eller vad hände...?

Nu är jag faktiskt ganska stolt över mig själv.
 
Jag har pluggat bokföring i fyra dagar på raken, sett om lektioner och bara nött å nött å nött å nött uppgifter så nu kan jag snart rabbla både kontonummer och uträkningar i sömnen.
 
OM jag inte klarar den här tentan då vet jag inte vad det är för fel på mig ärligt talat.
Jag kommer nöja mig med ett "G" faktiskt, jag kommer inte bli lika besviken som på juridiktentan när jag var så himla nära full pott i betyget, nej BARA jag klarar mig så blir jag skitnöjd.

Är heeeeelt slut i huvudet och behövt huvudvärkstablett samt mycket vätska och helt ärligt orkar jag faktiskt inte plugga mer idag, jag har kört sedan 08.30 så det känns ändå som jag får lov att sluta för idag.
Igår pluggade jag till 21.30 men då var jag piggare i huvudet än idag.

Om jag klarar tentan så har jag bestämt att min belöning blir detta mönster:

 
... tycker det är skitsnygga byxor!

Och när jag skrev den första delen i detta blogginlägg fram till byxmönstret var jag väldigt nöjd med mig själv.

Så fick jag mail
 från läraren för jag hade skickat lite frågor på morgonkvisten, jag fick svar ca 17.30:
Hej!
Olyckligt att inte allt kom med på inspelningen. Det blev en väldigt kort genomgång och inget som ska påverka ditt resultat. Provet innehåller inga konteringsövningar, det går mer ut på att se om ni har förstått vad som händer.
Lycka till.
X

Detta PRECIS innan jag skulle gå på kalas förut.
Och jag bara:
VA????
Va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va?

Jag kan ju detta som ett rinnande vatten!
Varför har vi inte fått reda på det?
Ja hörrni, så stolt och nöjd som jag var då, så livrädd är jag nu för då har jag fokuserat på FEL saker.
I fyra dagar.
Gråtfärdig.
Fuck it.
Orka.
Vi får väl se vad som händer imorgon.
 
 
Känner mig sjukt osäker på slutresultatet.

Dags att gå och sova.
Håll tummarna, imorgon 08.45 smäller det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0