Tänka sig...

Vilken vecka...
 
Jag trodde inte det i början på veckan att den skulle bli så intensiv men det blev den.
Vi har jobbat undan så vi skall kunna vara lite lediga och det har gått i ett.

Klantat mig med skjortan som min "manlige musa" ska ha, det har blivit fel i sprundet, det hamnade åt fel håll.
Luften gick ur mig fullständigt i tisdags när jag upptäckte det, fy tusan så förbannad jag blev och inte kunde jag göra nya ärmar för det finns det inte tyg till.

Han är dock underbar, inte en sur min utan bara ett glatt humör, han var så nöjd ändå och sa att "det fick bli en pikant detalj".
Jo, pikant och pikant, sa skräddarlärlingen som nu sytt fyra skjortor innan och fuckar upp denna, fast så här borde alla kunder vara.
Tur att det var han.

Och nu har jag jullov.
Mitt sista jullov i detta livet, nästa år vid den här tiden är jag en helt vanlig knegare igen.
Tänka sig.


Dags att krypa till kojs, jag ska träffa f.d Chifen imorgon på morgonen och sedan blir det julklappsinköp, jag har inte köpt en enda julklapp så det blir ju intressant imorgon hur länge det tar.
Nattinatti.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0