Ullkjolen blev klar...

Deadline från igår till idag: 15.30.
Färdigställd kjol idag: 14.10 PRICK!

Kunden hämtade upp kjolen idag och var SÅ GLAD att den hann bli klar och att den blev EXAKT som hon önskat sig.
"Jag trodde aldrig att den skulle bli så fin när det bara blev ett dygn att sy den på..."
Jag:
Här är vi proffs!

Så tog hon sin kjol, gick till båten och kunde åka på vinterbröllop "uppåt med mycket snö och svinkallt".

Chefen sydde fast linningen framtill, ett band och dragkedjan, sedan fortsatte jag med resten och på det sparade vi 1 tim (jag sparade).
Mission accomplished på 24 timmar och CHECK på den ta-mig-fan!

 
 
 Ångestnivå idag: = 0%
 
Sedan kunde jag fortsätta sy på annat, fick besök av bästis Milou och bästis Syster J som hade lånat Milou för en promenad.

Kom hem och bestämde mig för att ta en dusch, inte för att det egentligen var nödvändigt för jag duschade ju imorse MEN ibland kan det vara så himla skönt att komma hem och skölja av sig "två dagars slit" och hoppa i en ren pyjamas.
Då är man liksom renad från slit.
 
Så skulle jag skriva om Stockholm... men det får faktiskt bli ytterligare en dag framskjutet för jag är helt slut.
Vi ses imorgon, suss gott alla glada, det ska iallafall JAG göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0