Hungrig som en varg på Ica...

När "Pinsamma klubben Österholm" har haft möte med sig själv på Ica ikväll.

Madde kommer in och ser direkt en jätteskål med lite chips i, Madde är ashungrig efter jobbet.
Madde dyker direkt ner och tar två jättenävar med chips i sina händer och skjuter sedan vagnen framför sig med magen eftersom händerna agerar skål och ställer sig utan att skämmas i ett hörn, tänker när all chips är uppäten:
- Fan... jag måste ha mer, jag dööööör av hunger.

Madde smyger fram och tar en... nä två nävar tlll (moffel och mums) och helt plötsligt dyker butikstjej upp bakom henne från ingenstans och säger:
"Oj, här har det gått åt!"
Dumbom Österholm tar då åt sig, med två nävar chips i händerna och munnen full och säger:
- Ja, jag är iallafall oskyldig, jag har inte ätit hela skålen även OM DET SER UT SÅ... (men va fan, håll käften ditt pucko)

Butikstjej:
"Nä, det trodde jag inte heller, hahaha, men du ser ju rätt hungrig ut (tittar glatt på den glupska chipstjuven), här, ta den här lilla påsen."
Glupska chipstjuven:
- Nä, det är lugnt, jag har ätit nog nu (stirrar MYCKET lystet på påsen).

Butikstjej:
Nämen ta den nu, du kan säkert klämma i dig några chips till.

Chipstjuven:
OKEJ (lite för snabbt kanske), men tack snälla (HURRA!!!!!).

Glupska chipstjuven kommer till kassan och deklarerar för kassörskan:
- Den här har jag fått av hon som står där borta fast jag kan betala såklart...
Chipstjuven slapp dock betala och packade snabbt sina varor och slet upp påsen och klämde i sig den på tre röda.

The End.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0