Livet som student är...

 
Inte borta från jordens yta, bara jobbat.
Igår var jag så trött efter att ha kommit hem från jobbet så jag nästan dog.

Mest var jag nog trött eftersom jag varit hos tandläkaren innan jobbet och anspänningen under den timmen var HEMSK, inga hål som vanligt (31 år på raken nu sedan min senaste prickfyllning, ännu aldrig en rotfyllning) men alltså jag är ju så tandläkarrädd så det är inte klokt.

Jag hade sådan huvudvärk när jag kom hem så jag trodde jag skulle dö.
Idag är jag trött men inte lika eländig som igår, och det viktigaste trots allt:
INGA HÅL!!!
 
Förslag ett och två jag tänkt mig till den ärmlösa klänningen i tyg med ränder på diagonalen...
 
 

Det lutar åt tvåan, tycker nog den är lite ballare.

Bättre bild på klänningen i chambraytyg som jag råkade göra i FEL typ av tyg, skulle ju varit stretch och inte fast tyg...
 
 
 
 
Bestämt mig för att göra klart den TROTS att den kommer bli för liten.
Jag kan alltid sälja den i värsta fall och så börjar jag på en ny i RÄTT tyg av tyg.
Nu på huvudet i säng, skall ha lektion och sedan jobbet på det imorgon så jag måste sova.

Livet som stundent är hårt.
Fast JÄVLIGT KUL!
Nattinatti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0