Min lördag...

Vilken UNDERBAR DAG det varit idag!!!!
Fasen hörrni, jag var mer än lyrisk...
 
 
 
Kom hem och fixade kaffe och gick ut i VÅRSOLEN och drack min första kopp kaffe ute, bestämde mig för att ta med kaffe på promenaden imorgon om det är lika vackert väder då och dricka på stranden vid Norderstrand.
 
 Efter dusch så gjorde jag ett nytt hänge med små knappar till mitt Sabo-halsband och jag slängde även ihop två matchande öronhängen...
 
 
Det blev även ett hänge till min kommande kimono, en trollslända...
 
 
... kommer bli väldigt fint ihop...
 
 
När klockan sedan var 16 så satt jag, mamma, Syster-Yster med barn bänkade och såg sonen på GA-cup, två matcher av 150 (säkert) kommande...
 
 
Sonen gjorde ett mål på dom två matcherna, han har säkert gjort 300 till nu.
 
Kom hem, ätit middag och ser på tv molallena.
Stjärnorna på slottet passar en tant i mogen ålder, varit en bra dag.
Vi ses imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0