Audiens...

God morgon!
 
 
Vad jag har gjort dom senaste dagarna?
Vilat.
 
Jag har varit på stranden och legat platt som en sill, badat, gått hundpromenader och sedan gått och lagt mig klockan 21 i söndags och klockan 20 igårkvälls.

Alltså jag har verkligen däckat efter kvällsmaten och inte klagat, kroppen återhämtar sig och så fortsätter vi väl på detta spåret resten av denna veckan.
Sola/bada, äta, hund och sova.
 
Igår hörde dessutom sonen av sig och ville följa med på stranden så det var jag, sambon, sonen och mamma som drog iväg som på den gamla goda tiden á la familjen Taikon, man blir ju överlycklig när sonen beviljar audiens till umgänge.
 
Idag skall jag faktiskt fixa en klänning till jobbet lite snabbt, leverera, till apoteket och sedan vila igen.
Vi ses.
ZzzZzzZZzzZZzZZzZZZZzzzz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0