Kudde nummer två & sommarjobb vid 46...

Gårdagen, hundpromenad...
 
 
... kvistade in i Botan...
 
 
... och sedan blev det trädgårdshäng med solning och så kom sonen och vi grillade.
 
Kudde nummer 2...
 
 
 
 
... och i vardagsrummet blev det så här...
 
 
Upptäckte även att jag har LITE. lite tyg så det skulle räcka till en "Mormors-kudde"...
 
 
... ni vet en sådan där lite mindre modell som mormördar förr brukade ha i sina soffor.
Mormors-kudden skall få vara i den röda fåtöljen när den är ihopsvängd.
 
Idag har jag så sommarjobbat för första gången på 30 år.
Känns VÄLDIGT KONSTIGT att vara 46 och sommarjobba, typ på samma nivå i livet som sonen.

Otroligt skönt dock att slippa plugga, man blir så sjukt trött i skallen av att plugga och att bara få jobba mellan 08.30 till 17.00 är berfriande, jag var/är inte ett dugg trött idag trots att jag gjort jättemycket.
Efter jobbet blev det muren runt i solskenet och en avstickare igen till Botan...
 
 
 
 
Nu skall jag beställa tyg till jobbet, vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0