Snålvatten...

 
Igårkvälls, jag käkade jordnötter och Milou satt bredvid spänd som en fiolsträng i väntan på en liten nöt och för första gången märkte jag att hon satt och drägglade...
 
 
Det till och med droppade ner på hennes filt, jag fick faktiskt gå och hämta papper och torka av henne runt munnen.
Tror hon älskar jordnötter... jättemycket typ...
 
  
Igår blev det tillslut hundpromenad, hade tur att jag prickade in promenaden mellan regn, fixade till en dopklänning innan och sedan drog jag "månadens besök" till ÖB så man har "sånt" hemma till nästa lön.
Typ soppåsar, disktrasor, scahmpo, LJUS och dylikt, lite billigare där.
 
Sedan blev det lite jobb, dopklänningen hämtades upp och så skulle jag slutföra min zebrajacka men blev faktiskt för trött så jag slängde mig i soffan och där blev jag kvar.
Borde gå en långpromenad med Milou idag men alltså det blåser så hårt så jag tror vi faktiskt vi bara tar oss runt muren så vi kan hålla oss på insidan.
Bakat en äppelpaj för vi ska på fika hos Nybyggarna i eftermiddag sedan kommer sonen på middag:

Dags att ta sig i kragen och gå ut då?
Jo, jag måste väl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0