Gnugga sina geniknölar...

God morgon!
 
Idag är det jag som är seg.
Behövde sova ut dock så vi får hoppas att folk är ÄNNU segare än mig idag men det är dom nog, söndagar brukar folk vara supersega.
 
Provade den svarta klänningen nyss (har infodring i halsen kvar sedan ska jag fota den) och jag måste säga att jag bara tokälskar modellen!
Det enda är att jag skulle vilja ha en "vintermoddell" med ärm också för som den är nu är det ju mer vår/sommarmodell med kort ärm.

 
Jag ska faktiskt klura på det om jag kan få till en ärm på den modellen som jag sytt nu, det borde inte vara omöjligt.
Skräddarlärlingen, SNART KLÄNNINGSSKRÄDDAREN 
 får gnugga sina geniknölar.

Nu är vi väldigt sena på bollen här, daga att dra, som sagt svarta klänningen ska slutföras idag, sedan ska jag påbörja någon av dom andra två jag gjorde igår och sedan kommer sonen.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0