Ren och skär panik...

Goder kväller!

Vilken vecka det varit, nästan jobb-chock när man varit på jobbet en hel vecka.
 
Det har varit ren och skär panik den här veckan om jag ska vara ärlig, det enda jag har tänkt på är att jag inte har något tyg till min examensklänning och att jag inte har råd med sidentyget från Simbra.

Imorgon gör jag det mest desperata:
Jag beställer från Kina och ber till gud att jag har tyget till april.
Det BORDE gå, jag har inget annat val.

Jag kan verkligen inte tänka mig att det inte skulle hinna fram och om det inte gör det så får jag ha en plan B, enfärgat siden.
Kostar halva priset jämfört med det jag vill ha MEN dom tygerna som jag hittat i Kina vill jag hellre ha, det är verkligen jag och man får dom för en spottstyver jämfört med inköp här.

Har ju köpt från samma sida förut så jag känner mig säker på att inte bli blåst men man vet ju aldrig för det är ju olika affärer samlat på ett ställe.
Kommer sedan tygerna inte fram så har jag iallafall inte förlorat en förmögenhet.

Mina "Topp 3"...
(fotade mot datorn för bilderna gick inte att spara från sidorna)

 
 
 
 
Ja hörni, mycket blommor blir det.
 
Fem meter kostar 815 kr och sex meter 978 kr.

Jag behöver fyra meter till en lång klänning, skall jag mönsterpassa måste jag ha minst fem men eftersom dessa tyger är prisvärda så tror jag att jag slår till på sex, där är jag verkligen på den säkra sidan.
Jag har råd med sju också... kanske lika bra...?

Tyg nummer ett ligger bäst till just nu, tycker det ser väldigt flott ut, imorgon skall jag ha en familjekonrerens och så får det bli omröstning och sedan beställer jag sedan är det bara att hålla alla tummar och tår.

Dags att gå och sova, vi ses imorgon igen.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0