Jag använde min fantasi...

Goder kväller!
 
Här sitter jag efter två och en halv dagars datatid.
I måndags blev det skola och lektioner, igår uppgift, foto, skriva och sedan lite sömnad.
Idag skicka in uppgift och en reflektion kring lektion 1 och 2, sedan jobb med webshop, dock slutade jag vid halv två för då kände jag att det blivit för mycket sittande i två och en halv dag.
 
Igår började jag och skulle göra ett kollage på VEM jag är som skräddare och vi skulle använda fantasin.
Min första tanke:
Färg och mönster.
Jag började med en skiss och sedan drog jag fram papper för det skulle göras collage men sedan tog det stopp, det var för blaskiga färger på papprena och jag ville ha färgstarkt...
 
 
Vad göra?
Jag fick en idé om helt annat collage och drog fram min knappsamling och tog samma klänning som jag skissat upp, gjorde en ny med blyertslinjer och började pussla med knappar istället...
 
 
... ja man skulle använda fantasin så kom inte och säga att jag inte har fantasi...
 
 
 
Ser på Lerins lärlingar... alltså jag blir så varm i hjärtat, underbart program.
Det är vid såna här tillfällen jag skulle vilja jobba med männinksor igen.

Imorgon kanske jag drar till Stockholm.
Det blir över dagen, jag behöver hitta ett tyg till min examensklänning/prov, vädret ser ut att bli gynnsamt och gungfritt på båten, kanske lika bra att bara sticka imorgon så har jag det gjort.
Kan bli kul också och ta en tur nu över dagen när jag inte är så trött eller stressad, jo, jag tror jag bokar båten nu faktiskt.
Håll tummarna att jag hittar ett tyg jag vill ha.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0