Tyvärr var varenda meter slut...

Jag är halvsjuk.
Verkligen inte kul.

Det bara blommade upp igen och här sitter jag med en värkande hals.

Jag har typ bara sytt upp en kjol igår sittandes i sängen, blev dödstrött bara på det lilla.
Gick med hunden gjorde jag också, runt muren och det var väl dumt men vem fan går med henne annars?
Ingen och jag är ju inte dödssjuk så...
Bara att gå en sväng.

Idag har jag jobbat med att starta upp en ny hemsida samt kollat upp webshopar, inte lätt att navigera i den jungeln kan jag meddela.
Egentligen är det ett jobb som skall göras nästa vecka men om jag är frisk DÅ så kan jag ju vara ledig och göra det idag.
Imorgon börjar skolan med lektioner igen.
 
Hur fort kan 14 dagar gå liksom trots att man suttit av den mesta av tiden?
Väldigt fort kan jag meddela.
Nä jag är inte bitter... alls.

För övrigt sitter jag på nätet och letar inspiration till kommande plagg...

 
Blev galet sugen på en sådan där färgexplosion kan jag meddela.

Så såg jag denna och tänkte: Annat tyg så är man helt hemma...
 
 
Älskar modellen som ni säkert förstår, tänk er en färgexplosion i den där modellen ni.
Eller en cool brud...
 
 
Alltså jag är så sugen på att sy nu så jag blir nästan galen, jag behöver distrahera min hjärna.
Framför allt vill jag bli klar med den havsgröna klänningen, jag hoppas det kan bli läge för det på lördag iallafall, håll tummarna för det är så lite kvar.

Nästa klänning i samma omlottmodell kommer FÖRMODLIGEN bli i någon av dessa tyger för övrigt...
 
 
Jag är så väldigt insnöad på krossad stretchsammet och det kommer verkligen stort har jag sett nu, dom där två lila får mig att tänka MUMS som den lila-sucker jag är.
Man kan ju kanske också tänka sig en i turkost till sommaren när det är en lite kallare sommarkväll...
 
 
... och man är brun.

I syateljén är den iallafall INTE aktuell, där skulle man smälta ihop som en snögubbe i juni oavsett årstid.
 
Tyvärr så var nästan varenda meter slut i detta tyget som var mer krinklat som jag nu då vill göra klart så fort jag mår bättre...
 
 
Jag hoppas dom får in mer och ångrar bittert att jag inte köpte flera meter när det ändå var rea.
 
Nä nu skall jag sluta drömma här och fortsätta med min nya hemsida för mina kläder.
Vi ses imorgon igen... efter skolan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0