Att jobba och vara ledig...

God morgon!
 
Idag är jag rätt mör.
Jobbat varje dag sedan jag kom hem och så även idag MEN det är bara tre timmar så det är okej.
Söndag är ju familjedag men sonen åkter till fastlandet idag så vi fick äta middag ihop igår innan jag gick till vänner och spenderade kvällen till sent.

Tänkte att det blir en stund i trädgården, i solen nu innan jobbet och sedan bara vila och imorgon är jag ledig så då blir det vila nästan hela dagen, har ett möte på eftermiddagen men annars så...
Jag springer på möten konstant nu känns det som.
 
Vad har hänt mer då...?

Jo, jag blev erbjuden 40 tim/v på mitt andra/nya jobb under min Stockholmsvistelse fram till min ledighet.
Det kan man faktiskt inte tacka nej till.
Efter tre år på CSN och extrajobb utöver det kände jag att en hel lön skulle vara så himla skönt, gå in på schema, göra sitt jobb och gå hem och vara ledig.
Underbart.

Sen får vi se efter detta men jag tar det som det kommer, det kommer nog bli rätt rörigt misstänker jag.
Just nu njuter jag iallafall av detta, jag är utvilad tack vare att jag blev sjuk i Stockholm efter den där hetsen runt och efter examen.
Jag kommer som sagt hem och är ledig.

Nu skall jag ta mig ut i solen innan dusch och jobb, det har blivit lite LITE av den varan denna veckan med snor, hosta och jobb kombinerat.
Vi ses imorgon igen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0