En bra dag kan vara...

Klockan är 6.30 och jag gick precis upp, ska snart iväg och jobba.
En bra dag kan ibland vara...
Sol.
Och det är det idag.
Varmt.
Och det är det idag.
HELT slät i ansiktet!!!!
Inte en knottra, bubbla eller ens rött märke i hela fejan.
Jag har sköt min mat i 3 dagar och jag noterade redan igår att jag inte behövde en enda liten "dutt" av täckstift för att "dölja" något...
Hurra!!!!
Där ser man hur det kan gå när man är "Salt-Diabetiker" .
Sköter man maten också fasten den är smaklös blir man SNYGG, bara det gör en lite mer motiverad ;)
Jag slipper Raket-bränsle-medicin för detta hjälper faktiskt.
Det kan också vara en bra dag.
Vi hörs ikväll.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0